Zwoje (ang. Scrolls) to przedmioty dające możliwość zdobycia lepszych broniSherwood Dungeon. Można kupić u sprzedawcy zwojów za diamenty, w skrzynkach i w beczkach w podziemiach lub po potworach

Scroll merchant

Do zwoju są potrzebne runy. Jeden zwój potrzebuje od 3 do 6 run. Im większa liczba run tym lepsza broń. Kiedy mamy wszystkie runy do zwoju, trzeba otworzyć zwój i przeciągnąć runy w odpowiednie miejsca.

Rodzaje zwojuEdytuj

Scroll Merchant Edytuj

Tan scroll
Żółte zwoje 
Edytuj

Są dostępne od początku gry. Zwoje kosztują 15 diamentów. W zwojach są zwykłe bronie , które są magiczne i mroczne. Magiczne bronie mają zmieniający kolor niebieskiego na czerwony i odwrotnie. Często mają nazwę  Stormcaller, Enchantres, Chaosforged, Vorpal, Shifting lub Enheral.  Mroczne bronie mają zmieniający kolor z czarnego w ciemnobrązowy i odwrotnie. Często mają nazwę Bloodrune, Archamge, Balckkinghts, Shadow, Darkirion, Wraith, Corrupted, Dragondoom lub Phantomfury.

Purple scroll

Purpurowe zwojeEdytuj

Są dostępne od 20 poziomu doświadczenia. Kosztują 10 diamentów. W tych zwojach są nie magiczne miecze takie jak: Axe Sword, Broad Sword, Crescent Sword, Forkblade, Uberblade, Vibroblade. Wszystkie bronie są kłute i sieczne (ang. thrusting and slashing)

Czerwone zwojeEdytuj

Red scroll

Są dostępne od 25 poziomu doświadczenia. Kosztują 20 diamentów. W zwojach są bronie jak wyżej wymienione i są magiczne. I wszystkie bronie są takiej samej kategorii jak wyżej.

Zielone zwoje Edytuj

Green scroll
Są dostępne od 75 poziomu doświadczenia. Pojawiają się bronie takie jak: Twin Blade, Four Bladed Axe, Curved Axe, Trident, Skull Axe i Sceper. Cena za zwój zależy od rodzaju broni. 20 diamentów za zwój broni nie magicznej, 40 za zwój broni magicznych (ogień, lód, trucizna, vorpal), 60 diamentów za zwój  broni magicznych (magia, cień).
Fey scroll merchant

Fey Scroll MerchantEdytuj

Żółte zwojeEdytuj

To samo co wyżej w żółtych zwojach. Tylko różnicą jest cena diamentów wynosi 20 sztuk. Bronie są zaklęte (ang. Fey). Kolor broni zmienia z zielonego na brązowy i na odwrót.

Purpurowe zwojeEdytuj

To samo co wyżej w purpurowych zwojach. Tylko różnicą jest cena diamentów wynosi 40 sztuk. Bronie są zaklęte. Kolor broni zmienia z zielonego na brązowy i na odwrót.

Czerwone zwojeEdytuj

To samo co wyżej w zielonych zwojach. Tylko różnicą jest cena diamentów wynosi 80 sztuk. Bronie są zaklęte. Kolor broni zmienia z zielonego na brązowy i na odwrót.
Elite scroll merchant

Elite Scroll MerchantEdytuj

Żółte zwojeEdytuj

Są dostępne od 100 poziomu doświadczenia. Kosztują 80 diamentów. Pojawiają się bronie: Barbed Spear, Sword of Chaos, Minitaur Axe, Limbcutter, Hellrazor, Soulslayer, Destiny's Bite, Doomblade. W tych zwojach są nie magiczne bronie.

Purpurowe zwojeEdytuj

To samo co wyżej, tylko kosztują 90 diamentów. Bronie są magiczne (ogień, lód, trucizna, vorpal).

Czerwone zwojeEdytuj

To samo co wyżej, tylko kosztują 100 diamentów. Bronie są magiczne (magia, cień).

Zielone zwojeEdytuj

To samo co wyżej, tylko kosztują 110 diamentów. Bronie są magiczne co bronie z Fey Scroll Merchant.

Niebieski zwój (Dragon Claw Sceper)Edytuj

Dragon scroll

Ten zwój można dostać od Sir Garna w 2. misji, gdzie mamy zabić Agoniego (duży czarny pająk) w Isle of Heroes. Żeby dostać tę broń ze zwoju musimy znaleźć 6 specjalnych run.

Ciekawostki Edytuj

Ikona zwoju wyglądała jak w listy w zadaniach (zwinięty zwój).