Główna
Encyklopedia poświęcona grze MMORPG Sherwood Dungeon! Znajdziesz tu informacje o postaciach, potworach, przedmiotach, broniach, serwerach, mapach oraz o wszystkim, czego potrzebujesz!

Chcesz być członkiem naszej społeczności? Dołącz do nas! Możesz tworzyć i edytować artykuły, dodawać grafiki i dzielić się swą wiedzą!

Świat Sherwood Dungeon

Menu Potwory Menu Przedmioty Menu Lokacje Menu NPC Menu Zleceniodawcy Menu Zwierzęta Menu Twórcy
Czym jest Sherwood Dungeon?

Sherwood Dungeon (4)

Sherwood Dungeon (znana też jako Sherwood MMORPG lub po prostu Sherwood) - darmowa fantastyczna gra MMORPG obsadzona w czasach wczesnego średniowiecza stworzona przez Maid Marian Entertainment Inc. Ponieważ jest odtwarzana przez przeglądarkę, jej pobieranie nie jest konieczne, chociaż trzeba pobrać Shockwave 7, by móc w nią grać.

Statystyki

Od 10 sierpnia 2010 roku mamy:

  • 133 artykuły
  • 236 plików
  • 1846 edycji
Jak pomóc?

Zapoznaj się z krótkim regulaminem oraz stronami pomocy. Załóż konto lub zaloguj się. Pomóż nam w rozwijaniu kompendium wiedzy na temat gry Sherwood Dungeon!

Zagraj w grę!

Button

Więcej z Fandomu