FANDOM

Gene Enrody

Gene Endrody jest założycielem i prezesem Maid Marian Entertainment, jest twórcą gry Sherwood Dungeon. W grze, jest on powszechnie znany jako Sir Gene. Pracował w grafice komputerowej i mediach cyfrowych od ponad piętnastu lat. Jako współzałożyciel VFX Digital Solutions w 1992 roku dostarczał cyfrowe systemy wideo i usługi dla firm produkcyjnych, stacji kablowych i agencji rządowych.

KarieraEdytuj

Główny Instruktor z certyfikacji z Alias / Wavefront Maya i na Power Animator, Gene nauczył modelowania 3D i animacji w ponad dziesięć lat. Jako Kierownik Działu w Centrum Digital Imaging and Sound, (obecnie w Instytucie Sztuki w Vancouver) Gene zarządzany zespół instruktorów, mające Digital Arts Masters Program i otrzymał Dyplom Honorowy przez wydział w roku 1998. Pracował jako instruktor i kierownik programu w British Columbia Institute of Technology New Media Centrum Doskonałości, gdzie pomagał w projektowaniu programu Digital Animation. Jako dyrektor techniczny Art Radical Games, Gene Endrody pracował nad różnymi projektami, tworzył gry na konsolę Xbox, GameCube i PlayStation 2. W ciągu ostatniej dekady, Radical stała się największym na świecie niezależnych producentów interaktywnej rozrywki i tytuły grafiki 3D. Genu obowiązków jako Art Director techniczne zawarte scenografia, opracowanie prototypu, efektów specjalnych i szkoleń.

Jako założyciel Maid Marian Entertainment, Gene Endrody web-3D tworzy gry dla portali gier i bezpośrednio do konsumentów cyfrowej dystrybucji. Maid Marian Entertainment specjalizuje się w społeczności zorientowanych, nowej generacji gier internetowych. Gene pracy była nominowana do People's Choice Award w UCON2001 w Nowym Jorku i Maidmarian.com obecnie dostaje ponad 1.000.000 unikalnych użytkowników w miesiącu.

CiekawostkiEdytuj

  • Teść Gene'a Endrody jest Polakiem.
  • Żona Gene'a pracuje w jego firmie, biegle mówi po polsku.